Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Är kärleken hård, var hård mot den.

Den här fantastiska filmen tittade vi på på Dramat idag. Den är så frukstansvärt fin (minus slutet jag vill slå det i småbitar) och jag har allvarliga planer på att gifta mig med DiCaprio. AH.

Jag tog bilderna från hannan.


Avtryck:

alltså, första gången jag såg den var den dålig. men sen var den bra.

och dicaprio är ful. men snygg i den filmen. haha.

2010-05-18

och, oj vilka snygga bilder.

du kanske ska länka vart de kommer ifrån så att jag kan säga till den fantastiskt underbart snygga människan vilka fina bilder det är????????

2010-05-18

Den filmen är verkligen hur fin som helst.

Har du sett filmen Amelie de Montmarte?

2010-05-19

Den var så fin! Jag kommer att gråta på draman när vi ser klart den...

2010-05-19

Nej! JAG ska ju gifta mig med honom (a)

2010-05-20

Linnéa tror du att du ska få honom för dig själv kan du glömma det! ;)

2010-05-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback