Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I am the wilderness locked in a cage, I am a growing force you kept in place.


drömmar alltså.

jag har inte träffat min kusin linnéa på flera år. men hennes familj träffar jag flera gånger per år. de bor i uppsala och ja, det är ju inte så jättenära. hon är alltid borta på olika saker när resten av mina kusiner kommer ner hit. som nu tillexempel, nu är hon i sydamerika med sina kompisar och har varit där i flera månader. hursomhelst.
jag drömde att jag träffade henne. fast det var inte linnéa. utan det var liksom, min morbror? fast det var ändå min kusin. haha det var så random och så himla roligt. och just den kramen jag drömde om. jag saknar såna kramar. kramar från någon man inte träffat på en lång tid.

dagens fråga till er; vad är det mest konstiga ni har drömt?
PUSS.


Avtryck:

Kul att ingen har svarat :o



Hur som helst, drömmen jag berättade om :)

Öhm, jag skulle kidnappa någon, gick in i ett hus på landet och kvinnan som bodde där var i sin gröna tupperwaretillbringare och bakade xD Så jag bara stängde locket till den. Sen kom jag på att jag inte visste varför jag hade kidnappat henne och tänkte ta ut henne till skogen och springa iväg, så hon inte skulle hinna se mig. När jag skulle ut började det gå en massa människor utanför :o Nån kom upp till huset och knackade på, jag öppnade och sa att ingen var hemma ^^. Sen stod jag vid dörren och väntade på att alla människor skulle försvinna, men sen vaknade jag :)



PUSS

2010-06-03



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback