Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag vill inte förlora dig.

lördag söndag;












Daniel släpade med mig till två jättetrevliga dagar i Borås. Det var vårmarknad på torget och RFSL hade ett tält där, så jag "hjälpte till" där lite. På kvällen var det parrrrty och Mattiaz sjöng lite osvosv. På söndagen pratade han lite om hatbrott och så hade vi kafferep.

Jag har köpt en blåvitrutig skjorta. Och jag tycker att den är skitsnygg.
Förresten var det en homofobisk kvinna som konstaterade att jag var manlig. Coolt.

Avtryck:

Men oj, där är ju Amanda.

2010-05-16

sjukt fin skjorta!

2010-05-16

Men oj, där är ju jag! :O

2010-05-16

oo jag med :D

2010-05-16

Både skjortan och shortsen var skitsnygga. Och dagarna var hemskt trevliga :*

2010-05-17

det ser och låter som att du haft en bra helg :)

2010-05-17

Åh, vad fin sista bilden var.

Det är något visst med händer.

2010-05-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback