Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Namnlöst dokument.


 

gråten i halsen.

vafan jag förstår ingenting.

ö n s k a r
önskar att den där natten
just den natten

var inspelad och jag kunde dö lite till den
igen igen
åter igen.

men vafan jag förstår ju ingenting.

b l u n d a r
ser tillbaka till just den natten
sedan kysser du mig känslofullare än någon annan.

men hur fan kan man se när man blundar?

ö n s k a r
önskar att jag var blind och inte behövde
känna den där smärtan av ditt
ansikte i mitt huvud.

vill vara blind döv stum.
vill inte ha behövt se dig
lyssna på dig.
tala till dig.

aldrig mer aldrig mer aldrig mer.
men vafan du skulle ju vara min föralltid.


Avtryck:

Ih, så vacker och så sant.

2010-05-10

En styrkekram. Jättefint skrivet!

2010-05-11

du skriver så himlans fint oskar!

2010-05-11

oj. där började jag gråta.

2010-05-11

fint fint fint

2010-05-11

du skriver så bra,

så fruktansvärt bra

2010-05-17

nåt av det finaste. fan vad fint

2010-05-25



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback