Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vad vet du om att inte vilja vakna längre?


min dag alltså.

struntade i väckarklockan så jag hade tjugo minuter på mig, vilket resulterade i att jag knappt hann med frukost och inte han göra mig iordning heller riktigt så jag har inte varit såååååå snygg idag.
på engelskan fortsatte vi titta på the notebook som kan vara en av världshistoriens finaste filmer.
och när vi skulle äta (klockan var tolv så jag var huungrig) så satt det en pojke själv i matsalen så jag satte mig jämte honom. då blev han glad. och jag blev glad av att han blev glad.
fick tillbaka mitt sex och samlevnadsprov och jag fick fan bara vg. det spelar ingen roll hur bra jag kan något. jag kan aldrig aldrig aldrig göra bra ifrån mig. så jävla missnöjd är jag.
efter skolan gick jag till biblioteket och lånade tre skivor (niklas strömstedt, bruce springsteen och bob dylan) och allt är upplyst, av jonathan safran foer. sen gick jag till kajsa och fick de två sista säsongerna av scrubs och fick äntligen tillgång till plattång.
på ungdomsgruppen sen spelade vi kubb och det gick, sådär. det var varmt som in i helsefyr och jag och natta bytte kläder. så hon fick jeans och kenttshirt och jag fick leggings och låångtshirt. snyggt som fan.
mitt hår blev dock svettigt vilket resulterade i att det blev lockigt vilket resulterade i att jag blev ful.

min dag alltså.

Avtryck:

The Notebook är bra :D

2010-05-19

allt är upplyst. <3

har du sett filmen? den är fantastisk. men läs boken först.

2010-05-19

jag fick alla rätt på delarna på könsorganen.

2010-05-19

jag hade velat se det där klädbytet, alltså xD

2010-05-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback