Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Gårdagens tidning:

- nu på måndag arrangerar elevrådet vid stenbocksskolan ett antal föreläsningar om mobbning. det blir tre föreläsningar för elever i årskurs sju-nio samt särskolan. de får lyssna till lisbeth pipping som berättar om sina egna erfarenheter om mobbning.
"förhoppningen är att folk ska få upp ögonen för vad som är okej och inte okej, men också visa på hur små, och till början, obetydliga saker kan växa och bli större", säger Oskar Wiik som är ordförande i elevrådet på stenbocksskolan.
"det är jätteroligt när eleverna själva tar initiativ för att komplettera det arbetet som skolan gör", säger rektor Mimmi Måhlberg. -

lisbeth pipping kommer till skolan imorgon och föreläser. anledningen är samma som varför jag skapade mitt antimobbningprojekt AGERA. för just nu agerar jag mot mobbning.

Avtryck:

Grymt bra initiativ! :D fint! Jag blir typ stolt fast jag inte ens känner dig ^^ haha, du är en förebild! :)

2010-11-21

Åh jag längtar lite tills i morgon.



Och jag borde sova men jag skriver på en sak som jag tror att du ska få läsa så att allt blir lite mer rättvist.

2010-11-21



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback