Instagram Rosettpojkens illusioner. -

The Deathly Hallows.


kom just hem.
har just sett den. och alltså, jag vet inte. hittils är det nog den bästa utav de sju som finns nu. eller är det bara just känslan över harry potter som ligger över mig? kommer jag hitta saker jag inte tycker om när de väl lagt sig?
fast alla andra filmer, har det alltid funnits något litet litet som jag inte tyckt om, och jag har känt det direkt. men det enda som pulserar nu är lycka. lyckan över en så fantastisk film som fick mig att gråta i slutet. och som fick mig att dölja ansiktet i daniels armar i malfoys manor.
så.
jävla
freakin'
motherfuckin'
fantastic.

och jag måste vänta ända tills juli på fortsättningen.

Avtryck:

Åtta månader! Muhaha!

Nej, det är elakt. De kunde väl gjort färdigt båda direkt så de kunde släppa nästa om en vecka, som vilken TV-serie som helst som har ett sånt slut!

2010-11-17

Blir nog till att se den då ;)

2010-11-17

åååh... jag vill också se den! men blir inte för ens nästa vecka...:(

jag vill se den nuuu!

2010-11-18

åh jag satt också i biosalongen igår och såg på denna, fantastisk film!

2010-11-18

jag ska se den imorgon. längtar så jag dör!

2010-11-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback