Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag har sett livet från båda sidor.

jag borde inte ha en blogg.
från en början tänkte jag skriva vackra illusioner om livet. men jag menar jag förstår inte livet inte det minsta. jag och håkan är lite lika, vi ser bara livsillusioner.
saknar tid. saknar kraften.

Avtryck:

Jo, det borde du, för du behöver inte förstå livet, jag förstår mig verkligen inte på livet alls, men ibland kan det vara ganska fint ändå, tack vare alla fina människor som gör varje dag speciell, eller som din blogg, du inspirerar mig genom den varje dag! Jag kan inte riktigt sätta ord på vad det är, men vare sig du har lagt upp bara en vacker bild eller skriver ett långt inlägg om något som är viktigt för dig, så får du mig att le och gör mig inspirerad på något sätt.



Jag tycker att det verkar som att du har förstått en hel del med livet, du kämpar för saker, du tar vara på det som är värdefullt och du uppskattar saker som får dig att le. Nu "känner" jag bara dig genom bloggen, men det jag läser och ser, det är fint! :)

2010-11-27

puss. du är fin & du vet att du är stark. snart är november över och det tackar vi för <3

2010-11-27

utan din blogg hade du inte lärt känna mig. och alltså sluta inte.

2010-11-27

Du borde absolut ha en blogg. Men du ska inte känna någon press på att skriva en massa inlägg hela tiden, man behöver inte uppdatera varje dag <3

2010-11-27

Jo, du borde visst ha en blogg, utan din blogg hade jag inte lärt känna dig. Sedan orkar man inte alltid blogga. Jag bloggade inte på hela sommaren, inte hela förra julen. För jag orkade inte, och man själv är alltid viktigast.

2010-11-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback