Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Obsessions.

imorgon ska jag återigen se harry potter and the deathly hallows, den här gången dock med hanna och julia! <3
är så himla pepp, och vet ni? jag kom på att jag kan använda den biobiljetten jag fick i sjuan av skolan för att jag skrev en så bra uppsats. fast egentligen var det inte min idé utan mammas. den biljetten har legat begravd bland papper i två år. två år. jisses vad tiden går snabbt. snart dör vi. snart är det 15 juli och då kan jag se del två.

Avtryck:

oj, gäller en sån biljett så länge?

2010-11-23

Meh, jag vill ju också se den med dig! aja.. vi får satsa på den andra delen i sommar.:)

2010-11-23

Har du tänkt på att Dumbledore inte har så krokig näsa på den här bilden? Galet!

2010-11-23

u n d e r b a r t.

2010-11-23

(tänkte visa dig bara: http://livsillusioner.webblogg.se/)

2010-11-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback