Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Samson went back to bed.

oskar tänkte kort sammanfatta sin dag:

gick upp lite före tio, precis då åkte hela familjen iväg för att åka skidor. utan miig! fast alltså jag klagar inte, för det är kallt och vet ni vad jag hade tid med bara för att jag inte åkte skidor? jo, jag hade tid för att äta frukost i lugn och ro och avsnjuta ett avsnitt av how i met your mother, sen städade jag köket och gjorde iordning skänken i matsalen. där står nu massa olika sorters glögger, en fruktskål med clementiner och en rosa pelargon som jag försöker göra julig genom att färga röd (jag häller i röd karamellfärg i vattnet, för er som undrar).
sen kom min familj hem och då skulle vi äta. eftersom vi ska äta på coco thai ikväll så blev det bara lite lätt. lite kyckling, lite kex och ost osv.
efter maten skrev jag färdigt min låt till musiken. ni kaanske får höra om ni är snälla.
nu efter kaffet kom jag och maja på att vi skulle på restaurang ikväll, och vi var inte hungriga någonstans, så vi bestämde oss för att bli hungriga. så vi stod och buggade i jäättelång tid tills vi blev svettiga typ. kul!

nu sitter jag vid datorn. ska lägga in bilderna från igår. och borde läsa lite esso. sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, det kan ta tid. haha.

hoppas ni har en jättefin lördag, <3

Avtryck:

Bästa rubriken någonsin.

Har du hört Reginas songs-version av låten? Om du inte så tycker jag att du borde kolla in den: http://www.youtube.com/watch?v=1oA5DgYlrII

Den är långsammare än Begin to Hope-versionen, och, enligt mig, otroligt mycket bättre.

2010-11-27

Låter som en väldigt mysig morgon! Och nu förstår jag brie-lunchen ^^.

Jag SKA höra din låt! Och jag tvekar inte så mycket på att jag får det heller ;*

Min lördag kunde varit finare. Spenderats med dig till exempel <3

2010-11-27

låter som en bra dag och gott!

2010-11-28



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback