Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Stan är lika ihålig.

jag har en hemsk motterfuckin' feber som ökar och minskar hela tiden men den vägrar att försvinna och det är bara så varmt och jag svettas fast kallt och jag har ont i huvudet och
man borde inte få ha feber.

nu ska jag sova. måste vara frisk imorgon. imorgon har jag namnsdag, förresten. fint!
godnatt, alla fina läsare. <3

Avtryck:

krya på dig!

2010-11-30

åh krya på dig fina du. <3

2010-11-30

man får inte ha feber. för då borde man stanna hemma från skolan, men det kan man ju inte göra för då misssar man ju en massa. missar man en massa så kommer det bli svårt att hänga med sen. det är därför som det finns tabletter som ipren och alvedon mm.



känner du också så? man får bara inte inte inte vara sjuk.

2010-12-01

Du Oskar,

du är fett cool. Om jag hade varit hälften så cool som du, så hade jag varit nöjd.

Men å andra sidan har ju jag hängt med Håkan i hans loge.

Keep going strong!

/Emelie

2010-12-01



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback