Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I'm yours.


militärjacka lauth halsduk h&m jeans jc boots scorett
(jag är inte tjock. bilden till höger ljuger.)

Avtryck:

HALLÅ SLUTA VARA SÅ SNYGG. och nej, du är inte tjock.

2010-11-08

Du är så underbart fin, inte tjock nånstans, ser inte ens tjock ut i snygg jacka.

2010-11-08

Sv. Det är inte så farliiiigt :o

2010-11-08

Jag drömde att det fanns en håkan hellströmbuss som gick gällstad-ulricehamn. Och en dag så när jag skulle åka från gällstad till ulricehamn, satt du på bussen och jag satte mig jämte dig. och du var inte alls i danmark och vi pratade om håkan för det var man tvungen att göra för att få åka med minsann. och förresten var det en gratis buss.

haha alltså om det hade funnits håkanbussar hade jag typ alltid åkt buss. fast jag åker redan himlans mycket buss men ändå.

2010-11-08

du är inte tjock och ser inte tjock ut. :*

2010-11-08

Åh vilka snygga bilder! De andas brittisk landsbygd!

Och du andas snygghet. Och bilden till höger andas smalhet? Hallå kolla benen? Du har jacka på dig.

2010-11-09

snyggo

2010-11-09



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback