Instagram Rosettpojkens illusioner. -

1 månad.


daniel kom hit imorse, eftersom vi inte kommer att ses på hela lovet (jag åker till danmark imorgon). jag hade bakat vinbärsplättar och till det drack vi te. världens finaste morgon på länge och det var ett perfekt firande av vår en månads-dag.

jag älskar dig.

Avtryck:

mår du bättre nu din plutt? saknade dig i skolan när du inte satt i matsalen och var söt när jag skulle äta >:

2010-10-29

så fint, man blir så avundsjuk

2010-10-29

Det slog nog nästan sommarmorgnarna på balkongen! Och ett perfekt firande av enmånadsdagen <3

Det suger dock att vi inte ses på så länge :(

Jag älskar dig!

2010-10-29

himla fint.

2010-10-30

åh så otroligt fint!



och din nya design, mums!

2010-10-31



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback