Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Follow trough.


den här veckan har jag gått i skolan i en och en halv dag. dvs onsdag och torsdagförmiddag.
sen har jag varit sjuk.
blev så frukstansvärt förkyld i söndags, därav varför jag stannade hemma måndag och tisdag.
på onsdagen kände jag mig helt okej, på torsdagmorgonen också. dock drabbades jag av feber och förkylningen kom tillbaka. och efter att alla mina vänner och lärare bett mig att gå hem så gick jag tillslut och sjukanmälde mig. sen ringde jag pappa som skjutsade hem mig.
när klockan var ett var det enda jag hade ätit under dagen en macka hos daniel, och rivna morötter. jag kunde inte äta. dock släppte det igen runt två efter alvedon. huvudvärken återkom senare på kvällen och gjorde att jag inte kunde sova. sen vaknade jag, med huvudvärk. och jag har alltså stannat hemma idag också. men nu är det faktiskt bra!
och min lärare smsade mig igår och frågade hur jag mådde, då blev jag glad i hjärtat.

jag vill inte veta hur mycket skolarbete jag har missat.

Avtryck:

alltså jag saknar dig.



och weheartit är himmelriket.

2010-10-29

fin bild.

2010-10-29

krya på dig! och åh vad U är snäll/fin/gullig. lova att du aldrig mer är sjuk så mycket. <3

2010-10-30

jag saknar dig fortfarande. åh kom hem nu nu nu nu.

2010-11-03

sv: Jag har läst den. Så himla himla bra.

2010-11-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback