Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag har fel på hjärnan.


jag har råkat ut för en viss superjobbig förkylning som kommer få mig att stanna hemma från skolan imorgon och typ plugga och ha allmänt superkul. jag skyller på linnéa! haha nejmen jag dör nog inte, fast det är lite surt att jag varken kan dansa eller gå på träningen imorgon. men som johanna skulle säga, c'est la vie!
skrev förresten färdigt texten till min låt idag. (musikläxa). jag är absolut inte missnöjd, men jag tror nog inte att vår lärare dödar mig om jag gör några små ändringar fram tills att jag ska spela upp den.

nu ska jag sova. och läsa lite. godnatt, världens bästa följare.

Avtryck:

Och lite surt att inte träffa mig en endaste liten sekund :'(



Ett tips är att läsa innan du somnar ;)



Godnatt världens bästa bloggare, och pojkvän <3

2010-10-25

krya på dig gullaste du.

2010-10-25

C'est la vie, oui.



Vad gör du för något på höstlovet?

2010-10-25

förlåt, hoppas du blir bättre snaaart <3 jag tror nog att vi kommer ha ungefär lika roligt båda två hemma imorgon. ^^

2010-10-25

Usch vad jag hatar förkylningar! inge kul! Krya på dig du!:)

2010-10-25

Sv. Haha, men visst!!!!!!!

2010-10-25

sv: naaaw vad söt du är. jag hoppas jag kommer bli en konditor. det är drömmen just nu i alla fall!

2010-10-26



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback