Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Nu är det jag och mitt mot dem.

jag avskyr att packa.
för jag vet inte vad jag vill ha med. jag åker ju som sagt till danmark imorgon med min familj + familjen lindqvist som också är min familj iofs. vi har åkt till danmark varje höstlov sedan 2004 där vi har bott i poolhus och bara haft allmänt supermysigt liksom.
än så länge har jag med mig
- åtta t-shirts
- flanell- och jeanskjorta
- farfarströja
- tjocktröja
- daniels tröja (som jag typ kommer dö om jag inte skulle ha med)
- två par jeans
- ett par chinos

och jag ska liksom stanna inne i ett hus hela dagarna och typ, gå omkring i pyjamas. jag vet inte varför jag alltid har med så mycket kläder när jag reser. det är nästan löjligt. men på något sätt känns det bra. jag mår bra av kläder. och helst av allt skulle jag vilja ha med hela min garderob. men jag vill ha med gitarren i bilen, så jag struntar nog i det. men man vet ju inte vad man är på för klädhumör i en vecka framåt liksom. men den här gången har jag inte satt ihop en massa outfits som jag brukar göra när jag åker bort, det känns lite väl överdrivet den här gången.


den här fina tröjan fick jag på posten idag. den är från h&m.

Avtryck:

det kommer att vara tomt utan dig :( ha det bäst bäst bäst och var inte för elak mot victor nu, haha.

2010-10-29

och gud vad snygg header du har!

2010-10-29

Tur att jag har din tröja!

Och du är så bög, älskling ;*

Och tröjan var jättefin, vill se den på!

2010-10-29

sv: Ja jag vet :) Köpte bara två, men det är ju inte ofta man är fler, och isf kan man dela ^^.

Och jag tänkte du kunde få hjälpa till att sätta upp klockan!



Saant, vi kommer ha en jättemysig vinter :*

2010-10-29

Vad fin den nya designen var. Du är så himlans, himlans mysig Oskar.



Och jag saknar dig.

2010-10-29

Den är fin :D

2010-11-06



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback