Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag var dum och jag ramlade på allt.

så himla onödigt att det ska vara så jobbigt att placera en fysikbok framför ögonen.
hela dagen har jag försökt hitta på andra saker att göra. jag har tillexempel satt upp en massa kentduvor på min vägg, jag har nästan satt in alla nya grejer i mitt nya skrivbord och rensat bort allt gammalt som jag inte har en aning om varför jag har kvar (som lisebergsåkband tillexempel). jag har även bakat en chokladkaka och nu sitter jag här och bloggar istället. det känns bra. och jag har bara läst igenom fysiktexten två gånger och fattar fortfarande ingenting. som tur är har jag tills på fredag på mig.

imorgon har jag nationella i matte. hej jag heter oskar och jag vill inte ha en massa prov. för på onsdag har jag nationella i biologi och sen på fredag har jag fysik- och spanskaprov. funderar på att dö och återuppstå på fredageftermiddag för då ska jag till daniel.

men mitt liv känns bra. det känns stabilt.

Avtryck:

Tycker att du ska leva varje morgon så att jag kan få morgonpussar, varje eftermiddag du ska hit, och resten av alla dagar, så man inte blir utan dina sms <3

2010-10-03

Vad fin din nya header var.

2010-10-04

Har du nationella redan?!? vi fick göra våra på vårterminen. Aja, lycka till!

2010-10-04

nationella nu? knepigt.

2010-10-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback