Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Sometimes I get nervous.



jag har en söt pojkvän och
idag har vi ätit chokladpannkakor med vaniljglass och hemmagjord chokladsås.
det var ganska onyttigt. men onyttigt är gott.

Avtryck:

Det var underbart gott! Om man skulle ta sig lite glass och chokladsås till kvällsmat tro xD

Och min pojkvän är fruktansvärt söt han med! <3

2010-10-13

vad gott!

2010-10-13

söt bild på din pojke och det där kan jag tänka mig var gott!

2010-10-14

så fint ! :)

2010-10-14

Daniels tröja is to die for! :o haha <3

2010-10-17

ÅÅÅ chocklad pankakor :O det va rnågot nytt XD borde man fan testa :D



Vill inte vara elak mot daniel.....:( men jag tycker med mina orsikter och vill inte att ni ska ta åt er och hata mig D: att noppa ögonbrynen pytte lite granna :O

2010-10-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback