Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I could have save our love that night.



jag gjorde ett litet collage dåva. och här kommer en kort sammanfattning;
jag älskar jeans. allt från skjortor till leggnings och hängslebyxor. sen tycker jag om långa, rutiga skjortor som man kan ha svarta leggnings under. och om jag var tjej så skulle jag ha kjol typ hela tiden. ungefär så fint tycker jag att det är. snyggast tycker jag att det är med den blommiga alice-kjolen tillsammans med t.ex en enkel, vit topp.

Avtryck:

åh det är så fint, jag skulle vilja ha allting! :)

2010-10-29

Kjolar är så himlans fint.

2010-10-29

Tack så himlans mycket, jag har fått massa inspiration som alltid av dig. :)

2010-10-29

för något år sedan bar jag kjol/klänning typ varje dag, no kidding.

det jobbiga var att det var sjukt sjukt svårt när man väl ville "vara extra fin".

man gick alltid runt och var fredagsfin liksom.

men, tights är det bästa som finns! <3

2010-10-29

superfint. älskar monki!

2010-10-30

ååh, monki är väldigt fint enligt mig, kärlek! Älskar kläderna där ifrån, wooho, när jag får pengar tar de flästa slut där direkt (a)

2010-11-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback