Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vad vet du om att inte vilja vakna längre?

idag var den dag som kommer vara veckans mest värdelösa dag.
jag var så trött på min klass. de kunde verkligen inte vara tysta idag. och vår svenskalärare blev så jävla arg.
och jag blev arg.
och vi studerade kranium på biologin
och jag glömde mina saker till tekniken
och vi hade nationella i biologi, fysik och kemi.

men det sistnämna blev nog bra.
dagens höjdpunkt var iallafall halv tre då jag kunde gå till daniel. jag påminnde honom om att det var kanelbullens dag idag. så när vi skulle ner och köpa mat så köpte vi även bullar och sen mumsade vi på dem tillsammans med kall mjölk (omnomnom <3) och sen skulle jag iväg och bugga och han skulle på något tråkigt möte. heheheheh.



nu sitter jag här och bloggar och pluggar fysik. spanskan är redan klar och jag har även skickat in insändaren till ulricehamns tidning som vi elevrådet har skrivit. så himla bra! nu återstår bara att göra klart fysiken och sedan läsa lite av de hundra sidor jag har i engelskaboken att läsa tills på onsdag.
men jag kanske överlever. kanske.

Avtryck:

För det första så är jag typ kär i din nya header.

För det andra köpte jag inga kanelbullar så jag har inte ätit någon i dag.

För det tredje så efter att ha läst din kommentar: Dö inte.

För det fjärde tycker jag att du ska köpa boken för den är sjukt fin.

För det femte så tycker jag att den där lunchen som aldrig hanns med innan jag åkte borde hinnas med någon dag. Så vi kan prata om allt vi skulle ha pratat om.

Och för det sjätte så tror jag att jag precis slagit rekord i längd på en kommentar.

2010-10-04

Och för det sjunde (alltså förlåt för att jag spammar din blogg) så har jag kommit på vad det viktiga jag skulle sagt till dig innan var! Fast det var inte så viktigt, men det var att jag läste ut Extremt högt och otroligt nära första dagen i Turkiet och alltså slutet var <3. Och sedan läste jag om hela igen på sex dagar.

2010-10-04

Så ovärt möte! Satt mest och höll med och antecknade. När jag kunde fått nästan en halvtimme till med dig liksom!

2010-10-04

mums!

2010-10-05

jag hatar mjölk av hela mitt hjärta. därför dricker jag saft till mina bullar.

2010-10-05

Jag tycker att du måste överleve, för jag vill väldigt gärna att jag ska kunna träffa dig igen. Och rätt snart hoppas jag också.

2010-10-05

menar du att ulrika blev arg? jag i princip aldrig sett henne arg, bara irriterad. För övrigt så är kanelbullar nice.



Detta var en oitressant kommentar måste jag säga.

2010-10-05



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback