Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Från och med du.

Så himla bra.
Och så jävla snygg är han att det nästan gör lite ont.

Avtryck:

Hej du:)



Jag driver en rosa sockersöt bakblogg där jag flera gånger i veckan lägger upp smarriga recept & söta bilder på mina bakverk, scrapbooking & annat mysigt som jag hittar på!

Kika gärna in hos mig & lämna en kommentar så att jag hittar till dig igen!:)



http://homemade.webblogg.se

KRAMAR OM DIG / HOMEMADE, Natalie

2010-09-07

Oskar Linnros är typ finast i världen.



Och på tal om ingenting, så efter att vi pratade idag och du pratade om din gamla blogg och det, så kollade jag din gamla blogg. Och då hittade jag detta:

http://www.youtube.com/watch?v=gKTSToE6UaY&feature=channel

Och jag tror att jag inte sett något så otroligt sött på väldigt länge. Och du sjunger med en sådan känsla så jag dör lite.

2010-09-07

den är så bra!

2010-09-07

oj hade inte sett videon. jag gillar den.

men lelele kan tyckte jag hade en fin regnjacka. det sa han på arvika. :)

2010-09-09

grymt rätt igenom.

2010-09-09



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback