Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Anyone else but you.

I måndags kom jag hem från kongressen, och nu åker jag till fjällen. Jag har inte ens hunnit packa upp min väska innan jag drar igen.
Det här var för övrigt min andra och sista skoldag den här veckan, det känns.. konstigt. Och jag kommer inte till skolan förrän på tisdag nästa vecka, då går jag fyra dagar i skolan och sen blir det påsklov. Veckan efter påsklovet går jag bara två dagar i skolan.

Jag känner mig lite stressad med allt just nu. Men gjorde engelskaläxan idag som egentligen ska in på fredag.
Och jag slutade 12.40 idag. Då renskrev (inte rumpan på en ren alltså) jag protokollet från elevrådmötet idag, då vi bestämde en massa awesomenessiga saker.

Mitt liv i korthet. Vi hörs snart!

Avtryck:
k

2011-04-06

Hahah, renskrev...

Råkade nog kommentera ett k nyss, fint! :)

2011-04-06

Hej haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där DU har chans att vinna en valfri bikini/monokini från brandsinfashion.com! om du är intresserad kan du kika bloggen:)

kram!

2011-04-06

renskrev, hahahahahahahaha.



jag är så himla trött.

2011-04-06

Ditt liv i stresshet!

Och hahaha, renskrev xD

2011-04-07

Renskrev <3 haha!

2011-04-11



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback