Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över.


Det är helt galet. Vet ni? Jag har flyttat hemifrån. Igår tog jag bussen med några väskor upp till Daniel. På tisdag kommer pappa och lämnar resten av mina saker. Jag ska börja gymnasiet i Stockholm. Det är så konstigt att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Samtidigt som jag har så mycket nytt framför mig: en ny stad, en ny skola och nya vänner, så har jag samtidigt lämnat så otroligt mycket. Inte bakom mig, verkligen inte. Jag kommer att sakna alla fantastiska vänner jag har i Ulricehamn. Varje dag. Vi ska försöka ses så ofta som möjligt.

Avtryck:
h

Oj! Festligt, jag avundas dig.

Ha det underbart i vår fina hufvudstad!

2011-08-20

hoppas du får det riktigtriktigt bra! ♥

2011-08-20

<3

2011-08-20

åh ibland saknar jag dig fast jag vet inte riktigt varför eftersom vi aldrig pratat haha. men läser bloggar allt mer sällan vilket är dåligt utav mig! hoppas du får det jättefint! puss

2011-08-20

helt crazy alltså. men du är ju den coolaste jag vet, så du kommer säkerligen klara dig bra där uppe. fast jag längtar redan tills jag får träffa dig! puss.

2011-08-20

Jag vet hur det känns, helt galet att bara flytta. Jag har klarat mig själv i många år och flyttat runt en hel del :) på samma gång är det ändå kul och bra livserfarenhet :)



Kram

2011-08-21

Hoppas verkligen du får det så jätte super bra däruppe i "big city"! Du kommer glänsa som en stjärna och alla kommer gilla dig bums.

2011-08-21

Äntligen <3

2011-08-22

Det låter helt fantastiskt. Ta hand om dig.

2011-08-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback