Instagram Rosettpojkens illusioner. -

She ain't real. She ain't gonna be able to love you like I will.

Idag provade jag Nike-appen på min mobil för första gången. Ibland är det skönt att motionera! Förövrigt är Rumor has it med Adele och Love in this club med The Baseballs sjukt goa låtar att gå till.

Avtryck:

är du sportig eller klär du dig bara så magrute-Oskar? <3

2011-08-21

åh men gud, tack tack TACK så mycket! du anar inte hur glad jag blev av den fina kommentaren. tack fina du ♥

2011-08-21

coolt. hur gör man när man montionerar?



förövrigt så är du väldigt snygg.

2011-08-21

Det är sjukt bra med en sådan app :D

Den motiverar mycket!

2011-08-21

har dagensblogg hos mig, var gärna med! :)



http://krazzy.blogg.se/2011/august/dagensblogg-vinnare-plus-ny-dagensblogg.html#comment

2011-08-22



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback