Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Sometimes the blues is just a passing bird.


Nu har jag genomgått min första dag som gymnasieelev på IT Gymnasiet i Sundbyberg. Hela skolan var helt fantastiskt, lika så min nya klass IT Musik, som kommer att hänga mycket med IT Design. Jag har lärt känna fantastiska människor och jag är så himla pepp på tre år där nu.
Dagens bästa:

1. "Du är väl inte 16? Du ser ut att vara 25."
2. "Är du verkligen 95a?"
"Ja!"
"Du skojar?"
3. Är du med i Mange Makers?

Ny skola. Ny start med människor som inte vet någonting om en. Känns så himla galet!
Nu är mitt kaffe slut så jag ska dra iväg och handla lite. Sen ska jag äta kycklingwook som Daniel lagade idag.
Mums!

Hoppas att alla fina människor där också har haft en bra skoldag, och att ni är på lika bra humör som jag är.

Ps. Min skjorta är från Weekday MTWTFSS.
Ps 2. Mitt Dödsrelikehalsband är det bästa jag äger just nu.

Avtryck:

hahahaha! så himla bäst! och vad kul att det känns bra osv

2011-08-22

Ps 3. Du snodde min grej med Ps :(



Förövrigt är jag så himla glad för din skull. Själv började jag redan i torsdags, på en underbar skola. All personal är underbar och miljön är fantastisk. Likaså maten och schemat.



Åh, jag hatar denna skolan, haha.

2011-08-22

Jag blir alldeles lyckig och varm av att du trivs! Hade dock inte klagat om du gick på Bäckäng med mig... Menmen, Stockholm är ju iallafall bättre än borås (och Ulricehamn)! Förresten är du fin och du är en av de finaste personerna jag vet. Ja.

Puss!

2011-08-22

Jag är så himlans glad över att du trivs så du vet inte vad. Jag hoppas verkligen att dina tre år blir fantastiskt bra.



Själv borde jag börja göra iordning min skolväska inför imorgon. (Läs: leta reda på min skolnyckel, mina skolböcker och de där franskaböckerna som försvunnit på något konstigt sätt.)

2011-08-22
Mio

Jag lyssnar just nu på den låten med Tallest man on earth!

2011-08-22
moa

skönt att du haft en bra dag! jo min dag har varit sjuukt bra faktiskt. Föresten, bara älskar ditt halsband!

2011-08-22

Oskar din bajs. Skönt att det gick bra! Jag ser fram emot att höra aaaaaaaaaaallt. (skämt jag är världens sämsta på att lyssna allt borde handla om mig) (skoja igen eller alltså jag vill faktiskt höra hur det var)

2011-08-23

Fint halsband! Harry Potter?

2011-08-23

Vilken grym blogg du har. Halsbandet här ovanför är ju sjukt grymt!



Härligt att du trivs på ditt gymnasieprogram, själv började jag mitt sista år på gymnasiet igår :)

2011-08-24

vad roligt att du trivs. jag saknar dig!



mangemakers, alltså <3333333

2011-08-24

Är det jobbigt att pendla så långt?

2011-08-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback