Instagram Rosettpojkens illusioner. -

10 sanningar om mig.

1. Jag har extrema svårigheter för att öppna mig. Väljer oftast låta det ligga kvar i mig och gnaga, istället för att hur enkelt som helst luta mig mot någons axel. Däremot är jag en väldigt bra lyssnare när det kommer till allvarliga ämnen.
2. Allt som jag gör med högra armen/handen måste jag göra med vänstra.
3. Jag klarar inte av att scrolla med vänsterhanden på min mobil. Det känns helt fel.
4. Jag skrev sjukt mycket dikter och låttexter för ett tag sedan, men nu har jag tappat verkligen all inspiration. Alla mina tankar står still.
5. Kent är nog mitt absoluta favoritband, däremot jag lyssnar väldigt sällan på dem. Men det finns ingenting bättre i världen än en kentkonsert, och jag är extremt exalterad över deras kommande album.
6. Jag är väldigt kritisk, speciellt mot mig själv. Har svårt för att tycka att saker jag åstadkommer är bra.
7. Min pojkvän smittar mig med alla hans negativa sidor, så som nedsatt minnesförmåga och extrem tankspriddhet, men jag tycker om honom iallafall. Jag älskar att bo med honom och känna mig vuxen.
8. Jag är extremt addicted till kläder, men eftersom mina inkomster består av mitt studiebidrag och inackorderingstillägg så lever jag på reor och utförsäljningar. Jag har nog ganska mycket kläder egentligen, men det är så mycket jag fortfarande vill ha. Flugor, är för övrigt mitt favoritplagg.
9. Mina vänner är det mest fantastiska i mitt liv. Varenda en av dem fyller en individuell,  viktig del i mitt liv. De har olika intressen vilket öppnar dörrar till oändliga samtalsämnen, en del kan man prata lite om allvarliga saker med, en del har liknande erfarenheter, en del är fantastiskt bra på att lyfta upp en om man är nere, och vissa blir man bara så lycklig när man är i närheten av.
10. Jag skulle vilja gå singer/songwriter på Rytmusgymnasiet i Stockholm, och jag har planer på att söka dit nu. Jag vill också vara modell, författare, designer, jobba med reklam, vinna på triss och få A i alla mina ämnen. Men alla de sakerna är såna saker jag tänker att jag är alldeles för dålig för att någonsin uppnå.

Avtryck:

Också är du sådär fantastiskt fin! ååh.



Och vet du vad vännen? Även om du känner dig oinspirerad just nu och kanske inte skriver lika mycket, så får du aldrig glömma hur mycket du inspirerar andra, varje dag! Du är fantastiskt vacker ♥

2011-12-30

Jag tycker om dig fruktansvärt mycket och tycker att allt du gör är fantastiskt!! Och utan dig och din blogg hade något saknats i mitt liv!! Längtar tills jag får träffa dig igen min fina underbara förebild!!!!<3

2011-12-30

Du är bra :)

2011-12-30

11. Du är världens mest fantastiska kille.

2011-12-30

OH HELL TO THE NO! Du byter inte gymnasium, måste ha min dagliga dos av Oskar <3

2011-12-30

Här öppnade du upp dig ganska bra tycker jag :)

Jag älskar att bo ihop med dig också, kanske mest för att det är just det, att bo ihop med dig. Och jag hoppas att något positivt också smittar, jag kanske kan lära dig att bara använda en hand? ^^

2011-12-30

Och en massa fina bilder! <3

2011-12-30

Du fascinerar mig.

2011-12-30

angående punkt tio: det enda jag var aningen skeptisk till, var det där med att vinna på triss. har hört att det ska vara rätt svårt.



för övrigt, så är jag väldigt glad över att du finns. och att jag känner dig. ibland skulle jag vilja ställa mig på stan och bara informera alla om det. att den där underbara killen är min vän.

2011-12-31



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback