Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I heard that your dreams came true.

För tredje gången i år befann jag mig i Österrike. Mamma och hennes jobb skulle på konferensresa och det fanns en plats över, så de frågade om jag ville följa med, och självklart ville jag det. Vädret var dock inte fantastiskt, mest grått och regnigt, så det blev inte många bilder.
Första kvällen åt vi det största julbordet jag någonsin sett. Mums!
Då hade jag på mig en skjorta från H&M och min nya, fantastiska fluga som jag fick av Daniel i namnsdagspresent.
Morfar berättade lite om företaget och dess historia sista kvällen.
I Österrike, eller iallafall i Salzburg, eller iallafall i Bad Gastein har de en konstig tradition som kallas Krampus, där några människor varje år går runt och är läskiga i fula masker och skriker. Ytterst speciell högtid.
Och sen var resan slut.

Avtryck:

asso shitpomfritt (fin stavning <33). helt gal1 vad du är ute och far i världen. typ 24/7.



det såg väldigt mysigt ut och du tar grymma bilder.



P.S. gubbarna verkade jätteläskiga.

2011-12-07

sv: Eller hur!



Bilderna här var jättefina, speciellt den sista!

2011-12-08

sv: det är mycket möjligt.

2011-12-08

Himla fint! Vill åka till Österrike någon dag.

2011-12-08

Österrike är häftigt! Och jag hade inte haft något emot att dela den helgen med dig.

2011-12-09



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback