Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Stortorgets julmarknad.

I söndags åkte jag, Teemu & Amanda till Gamla stan för att gå på Stortorgets julmarknad. Det var otroligt mysigt. Om ni vill kan ni kolla på den otroligt vackra filmen som dyker upp i slutet av det här inlägget. I övrigt har jag otroligt fina vänner.

Avtryck:

Extremt fina bilder och filmen är fantastisk! Snyggt jobbat!

2011-12-20

Åh, fint.

2011-12-21

fina bilder!!



sv: tack och bock. det låter som en förträffligt bra idé. jag gillar att kramas. och skriva autografer. det är faktiskt en av mina favoritsysselsättningar. efter att blogga och vara rolig då, förstås.



det var ingen kilt. bättre lycka nästa gång.

2011-12-21

Så himla tjusig film.

2011-12-24

Var tvungen att se den igen, den är så fin!

2011-12-26



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback