Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I will always be your soldier.

Hej och välkomna till mitt liv!
Jag befinner mig just in Hufvustaden och har just ätit frukost. Vädret är blä och Daniel kommer hem, typ. Halv fyra.
Fast jag har det bra ändå.

Igår var jag och kollade på Rytmusgymnasiet, och ja. Den skolan verkade lite som att den var gjord för mig. Dock är konkurrensen alldeles för hög. Jag kommer förmodligen börja på något naturbruksgymnasium i Skara eller något sådant.

Hoppas ni har en fin fredag, så höres vi och synes!
PUSS.

Avtryck:

oskar? naturbruk? skara? du ville ju inte gå där sa du ju :P och ska du gå där kan du ju gå MoP på katedralskolan :D:D

2011-02-11

alltså varför är du så bra?

och vad gör du i/på sveriges baksida när du kunde ätit lunch med oss. alltså alla var jättetråkiga idag.

förresten, himla söta bilder!

2011-02-11

nej men gud så söt du är. och vadå, jag tror i alla fall att du kommer in. <3

2011-02-11

SÖT.

2011-02-11

du är riktigt, riktigt snygg och jag älskar verkligen att du vågar vara den du är! stå på dig och fortsätt med det :)

2011-02-11

Bra blogg :)

2011-02-12

Du är så himlans, himlans fin Oskar. Och jag saknar dig rätt mycket.

2011-02-12

oskar, du är sjukt fin.

2011-02-13

finiiiiiiiiiiiiina!!!

2011-02-25



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback