Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om kärlek till musik.

Idag gick jag till skolan iklädd hoodtröja och lyssnade på musik med beat. Det kändes annorlunda. En kille i skolan tittade på mig som om jag var en helt annan person.

Men jag är samma person. Tyvärr, kanske en del säger. Däremot har jag hittat världens bästa artist som jag är helt insnöad på.
Petter. Fyfan vad han är bra. Älskar alla hans tolkningar av de låtar som var med i Så Mycket Bättre men min favorit är nog Rostig Kärlek 2010. Om man bortser från Hjärtats Ensamma Slag och hans duett med Säkert!: Det Är Så Logiskt Alla Fattar Utom Du (och den boken ska jag läsa när jag är färdig med min nuvarande). Älskar hans röst älskar beatet och gaaash.

Fy vad han är bra. Kärlek på honom!

Avtryck:

Åh, den rostig kärlek första versionen har jag lyssnat sönder sen innan. Men denna verisonen var också helt underbar men jag kan inte riktigt säga vilken som är finast eller bäst!

2011-01-24

min bror spelar logiskt hela tiden <333333 dör lite.

och längesen med veronica maggio också är himla bra.

2011-01-24

hjärtats ensamma slag och låten han gjort med säkert är! <3<3<3!

2011-01-24

Du är fin ♥

2011-01-25

jag vågar inte lyssna på musik som jag inte borde tycka är bra för jag är rädd att jag ska gilla den.

2011-01-25

Det är så logiskt alla fattar utom du (boken alltså) är bra, en sådan där typisk ungdomsroman som man helst sträckläser.

2011-01-26



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback