Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Skjortvecka; dag 1.


Jag blev lite inspirerad av Majse som hade en klänningsvecka, men eftersom klänning inte riiiktigt är min grej så blir den här veckan en skjortvecka!
Först ut är den här som jag har snott från min pappa. Hihi.

Avtryck:

jag som trodde att klänning var din grej ju :(



och du är väldans snygg.

2011-01-17

härligt! jag vill också köra på lite sådär samma tema en vecka. fast ska jag vara ärlig så hade det nog inte gått så bra för mig...

2011-01-17

fin

2011-01-17

Skjortvecka! jises det här blir intressant känner jag. Skjortor är bäst i världen, man ser så top fashion ut samtidigt som det är bekvämt och otroligt snyggt.

Ps. okej jag ljög kanske lite. tjocktröjor är nog snäppet bättre d.s.

2011-01-17

Snyggiiing! Saknar dig :(

2011-01-17

fino!

2011-01-18

det hade ju varit fett om du hade haft en klänningsvecka dock hihi! ;)

2011-01-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback