Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Till mina fina läsare:


Det här hjärtat är till alla mina fina läsare. Kanske speciellt till dem som kommenterade om min gymnasieångest och gav mig en massa fina tips och råd. Det betydde jättemycket för mig och jag blir så glad när ni kommenterar och har er.

Ni är bäst, puss!

Avtryck:

du är bäst, puss!

2011-01-17

2011-01-17

åh! bra att du nämnde gymnasievalet och det inlägget, ville kommentera det men hade inte tid just när jag läste det och sen har jag glömt bort det. men det viktigaste av allt är att du följer ditt hjärta, tycker jag, och inte bara följer strömmen utan gör som du själv vill. sen om du inte riktigt vet vat du vill bli när du blir äldre, så är det ju bra att välja ett program som du kan bli lite allt möjligt som. och om du nu funderar på att pendla så kan jag säga att det går bra. går på folkuniversitetet (världens bästa skola, lovar.), internationella samhällsprogrammet (som samhäll språk fast väldigt annorlunda kursplan) och ja. jag trivs. jag åker tåg sammanlagt tre timmar per dag och kommer hem vid sex nästan varje kväll, men det är värt det. valde programmet mest som impuls men bra blev det! hoppas du hittar rätt, vilket jag tror att du gör. puss.

2011-01-17

DU är bäst <3

2011-01-17

♥ - och detta hjärtat är till dig för att du är så fantastiskt fin.

2011-01-17

du är så bäst.

2011-01-18

du är en sån stark människa och en fin förebild för mig och många fler. och när det gäller gymnasiet så kommer det lösa sig. ta det som känns mest tilltalande till dig, för under dom 3 åren ska du ha kul, få nya vänner som delar samma intressen och kanske lära dig något som du tycker är viktigt.

Lycka till Oskar.

2011-01-18



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback