Instagram Rosettpojkens illusioner. -

You are my all in all.



jag färgade håret för några veckor sedan och gick från ljusbrun till mahogny. är väldigt nöjd med resultatet, även om håret visar olika nyanser i olika ljus. i övrigt så klippte jag mig lite för någon dag sen. också nöjd!

Avtryck:

det är snyggt!

2011-01-14

men hallå eller, jag tänkte ju skriva samma sak som Linnéa, nu kan jag ju inte göra det.



fast jag har en sjukt bra idé. du gillar Glee, jag gillar Glee, alla gillar Glee, jag har första säsongen hemma. vi bestämmer en kväll där vi bara kollar på Glee, okej? bra.

2011-01-15

sv: tack tack tack fina du. jag gillar den massor!



varsågod! :) de är du värda!

2011-01-15

men tänk, då har vi samma hårfärg!

2011-01-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback