Instagram Rosettpojkens illusioner. -

En liten ros med hål i sin själ som gjorde rätt men av dåliga skäl.


Om några timmar kommer jag att möta upp Julia vid stationen. Vi kommer att ta tåget mot Varberg där vi kommer att möta upp Malin och Hanna. Jag kommer nämligen att vara i Hannas stuga i några dagar nu med dessa fantastiska tjejer och vi kommer att ha det så himla mysigt, men jag kommer dock att vara lite oaktiv här.
Jag har med mig mitt nya favoritspel, monopol och lite för mycket kläder som jag nu (klockan 01.00) har packat ihop.
Har varit på fest idag och kom ganska nyss hem. Och nu bär det vidare!

Puss alla fina läsare.

Avtryck:

Alltså finaste pojken och finaste dagarna väntar. (jag har inte packat än, smart tjej)

2011-07-03

Hej, vad valde du för gymnasie och vilken linje? :D

2011-07-07

Hoppas ni hade trevligt :)

2011-07-08

Vad du är fin.

2011-07-10

Vet du vad? Du är vacker.



Och ååh, jaa! Visst är den fin. Min nya favoritklocka! ♥

2011-07-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback