Instagram Rosettpojkens illusioner. -

För idag, för imorgon och för igår tills jag blir någon annan.

Jag och Hannah mötte upp Oliwia vid Sankt Eriksplan, vi tänkte köpa en Double Taste Shake och sen sätta oss i Vasaparken och chilla. Närmaste Donken låg vid Fridhemsplan, så vi gick dit och tänkte gå tillbaka sen. Men ackack, deras milkshakemaskin var trasig. Så vi tog tunnelbanan till Rådmansgatan, vi tänkte att men då sätter vi oss i Obeservatorielunden istället. Men ackack, deras milkshake var slut. Så då tog vi tunnelbanan till Hötorget och där hade de milkshake!! Men specialmuggarna var slut och jag fick det sista sugröret. Donken. <3 Hursomhelst så slutade det med att vi satte oss på kulturhustrappan.
Hannah gick ganska tidigt, så då gick jag och Oliwia runt på Drottninggatan.

Speciell, men väldigt fin dag.

Avtryck:

puss på er båda två <3

2011-07-01

mycket jobb för en milkshake haha

2011-07-01

åh vad ni är fina osvosvosv!!! jag vill vara med er och leta milkshake.

2011-07-04



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback