Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Paris day one part two - Triumfbågen & Champs-Èlysées

När vi hade kommit ner från Eiffeltornet så gick vi till ett litet café nära hotellet där jag tog en mumsig cappuccino.
Ifrån caféet såg man den här fantastiska byggnaden.
Min absoluta favoritgata i hela världen. Champs Èlysées.
Efter att ha gått längs hela gatan som är två km lång satte vi oss på en restaurang som heter de la Roma om jag minns rätt. Pizzorna där var helt fantastiska, och det kommer från någon som egentligen inte tycker om pizza.
Den här glada tjejen åt dock glass istället.
Och det här är jag och min familj när vi står under Triumfbågen.
Slut på dag 1.

Avtryck:

jag vill ocksåååå. <3



Sv: nej, förlåt. jag har bara inte ringt än..

2011-06-26



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback