Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Snälla kom närmre.

Pappa körde rally på sjön, läskigt som attsingen!!
Maja är en säl.
Sen satte vi oss mitt på sjön och fikade. Mysigt värre kan jag tala om för er.
En Oskar som behöver raka sig. :))))))))))))))))))))
En glad Annah med jättefint hår.
Och fina föräldrar.
Sen åkte vi skidor på sjön och det var jättehäftigt. Men det fick jag inga bilder på.

Avtryck:

Mysigt!

2011-03-06

ih vad mysigt det ser ut. fin familj har du också. :*

2011-03-06

Mysig dag :)

2011-03-07

sv: vilken klänning? x) den rosaprickiga?

2011-03-07

eftersom jag inte vill bli som kvack, så måste jag bara skriva en kommentar till som egentligen inte spelar någon roll eftersom den inte ger dig någon intressant fakta, men det är ju fortfarande en kommentar liksom. jag är knäpp.

2011-03-10

hihi mys!

2011-03-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback