Instagram Rosettpojkens illusioner. -

The world spins madly on.

Eftersom det var baka kladdkaka-dagen så sa jag "Nu bakar vi kladdkaka!"
Eftersom det var baka kladdkaka-dagen så sa Daniel "Nu sitter jag vid datorn så kan du baka!"
Eftersom det var baka kladdkaka-dagen så bakade jag en kladdkaka!
Eftersom det var två pojkar som var väldigt sugna på kladdkaka så var den inte hel när jag ville ta kort. Men den var god. Väldigt god.
Till den kladdiga kladdkakan drack vi te.

Avtryck:

mm, kladdkaka <3

2011-03-15

Ååh, gott! Och ni är söta! :*

2011-03-15

mumsigt och tjusiga bilder.

2011-03-15

Haha fint berättat :D

Och även de två sista bitarna var fruktansvärt mumsiga!

2011-03-16

Åh, nomnomnom.

Bilden på Daniel var väldigt fin förresten!

2011-03-16

Ser perfekt ut och den perfekta kladdkakan är ju absolut något att eftersträva. Så därför; recept?

2011-03-16



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback