Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Vi är plus minus noll.

I torsdags beställde jag två böcker ifrån Adlibris, och idag kom de. <3
Si. Estoy un poco feliz.
Men nu är det biologiboken som gäller. Plus en kopp te och Daniels vetekudde.
Imorgon ska vi förresten se Tusen Gånger Starkare med skolan. Det ska bli fint. Har någon av er läst den fantastiska boken?

Avtryck:

hahaha söt pojke. <3

2011-03-07

jag har! :D

2011-03-07

till alla som vill läsa: Oskar misslyckades med att läsa biologiboken. Han somnade nämligen, bildbevis finns på den extremt sociala sajten facebook.com!

2011-03-07

Jag har läst den boken en väldans massa gånger, den är alldeles fantastisk. Jag vet att jag hade den som ett hopp i åttan och nian, att det som händer i den boken skulle kunna hända här, att man faktiskt kan förändra.



Du måste berätta hur filmen var sedan, jag har inte sett den och jag vet inte om jag vill heller...

2011-03-08

sv: Jag kan nästan förstå att du kan alla Harry-repliker. Jag ska sjunga den för dig en dag. Jag lovar! :*

2011-03-08

Åhåhåh



Har du läst Paulos andra böcker? Han har ju en bok som heter "Veronika bestämmer sig för att dö", och den är helt fantastisk.

2011-03-09

eftersom jag inte vill bli som kvack, så måste jag bara skriva en kommentar till som egentligen inte spelar någon roll eftersom den inte ger dig någon intressant fakta, men det är ju fortfarande en kommentar liksom. jag är knäpp.

2011-03-10

vi har samma biologi-bok, hihi... ;P



Jag älskar Paulo Coelho och Håkan! <3

2012-02-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback