Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Damn I need to trust that fucking truth.


Jag skulle behöva göra en lista på saker jag behöver göra innan skolan slutar (tre veckor jajamän), men för mitt eget bästa så ska jag inte göra det. Det kommer förmodligen sluta med att jag ligger i min säng och gråter. Ungefär.
Hursomhelst skriver jag mitt sista prov imorgon (kemi, varför VARFÖR?!) vilket känns sjukt bra. Då har jag nästan skolarbetet ur vägen och kan fokusera mer på avslutningsmiddagen som jag planerar. Det går dock inte lika enkelt som jag trodde att planera avslutningen eftersom vi inte har särskillt samarbetsvilliga rektorer, vilket har lett till en hel del bistra miner (ni ska bara veta hur mycket jag underdriver) hos mig idag.

Nu ser jag dock framåt och positivt. I väntan på att detta eländiga regn ska försvinna, att jag ska få min klasströja, att Daniel ska komma, att jag ska sluta högstadiet och att jag ska leva lycklig i alla mina dagar.

Avtryck:

Sluta högstadiet äger!

2011-05-17

jag förstår inte vad du menar. är inte de samarbetsvilliga?



sv: vi bor i ett fritt land. jag håller dock inte med dig. texten. <33 it's the only truth.

2011-05-17

Frisyr à la Julia?

Du slutar snart. Jag har ett år kvar. Meeen det är sommarlov snart så vi överlever nog detta också, ska du se.

2011-05-17

du gör rätt i att inte skriva någon lista. när jag satt och skrev den kom jag ju på massa mer saker att göra, vilket har lett till att jag har total ångest och panik.

mh.

<3

2011-05-17

Åh lycka till! :)

2011-05-17

sv: IH!



skrivit både texten och rubriken, vadå då? c:

2011-05-17

Snygg du är :D

2011-05-17

JWKALLALALAOSl. Vi kan gråta tillsammans :) Eller inte. Men lycka till med livet! Njut av högstadiets sista veckor hehehe.

2011-05-18

jag kan inte påstå att jag dör, för tyckte egentligen att den senaste Harry Potter var den enda som var bra, fast jag tror att jag har lärt mig gilla de andra också! så, okej, dör lite!

2011-05-18

Du fixar det <3

Och i övermorgon är det fredag <3

2011-05-18

Jag har nog aldrig varit så lättad som när jag sprang ner för Stenbocks fula, smutsiga trappor med mina betyg i ena handen och Naima i den andra och visste att jag aldrig någonsin skulle behöva träffa någon av mina klasskamrater igen.

2011-05-18

Åh, tack så mycket! :)

vad kul, hoppas du gillar den :)

2011-05-19

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en one piece! :D

2011-05-22

det kommer gå bra ska du se! :)

2011-05-23



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback