Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag går dit det lyser. Jag är mörk inuti.

Idag såg jag ut ungefär såhär, med en jeansväst jag fått av farfar, jacka och tröja från Lager 157 och byxor från Vero Moda. Skorna är från Scorett.

Jag är även gjort nationella b-delen i matte. B1 var precis i min stil, B2 var mindre min stil. Men det blir nog bra.

Avtryck:

VARFÖR SER DET UT SOM OM DITT HUVUD RYKER PÅ FÖRSTA BILDEN? blev så chockad att det kändes nödvändigt att skriva med stora bokstäver, ja.



juste, du är jätte fin också. Även fast du ryker, rykande het måste du vara.



Förlåt för att jag skriver en för lång kommentar, men jag är sjuk och har tråkigt så jag vill att du ska tycka synd om mig. puss.



tack för att du räddade min kamera också, värsta superhjälten är du ju nu. <3

2011-05-05

Hatar alla dessa jädra nationella prov. Dör.

Snygg kille förestennnn!

2011-05-05

Det är rätta takter. Go stil!



Samma stil här också, alltsååå.

2011-05-05

Du är så galet fin! ♥



Och vårtalet var fint fint! :)

2011-05-06



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback