Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag går inte isär när jag går med dig.

Även om man (av någon mystisk anledning) skulle bo på Arktis så skulle det ändå vara värt besväret att åka till Ulricehamn över dagen för att stanna till på Torgstallet, ta en vaniljbulle och sedan åka hem igen. På Torgstallet träffade jag, denna muliga lördagmorgon, denna fantastiska tösen.
Vi smaskade på äppelpaj, drack kopiösa mängder kaffe och tittade igenom Tingsholmsgymnasiets skolkatalog. Så himla mysigt. Sen planerade vi livet och andra viktiga saker.
Sedan stack vi ut och hade party och firade att det var Internationella toalettdagen. Om ni vill kan ni trycka här och se en fantastisk film från vårat äventyr. Tro mig, det är värt tre minuter av erat liv.

Avtryck:

torgstallet är väldigt mysigt, vi är så himla roliga och du är bäst.

2011-11-20

Så himla fint ställe! Det behövs ett torgstall i varje by.

2011-11-22



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback