Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser.

Idag har jag pimpat min mobil. Och ja, jag vet att i princip alla iPhone-ägare har det här skalet, men det är så galet snyggt så det är helt ok.
Jag har även en otroligt lugn och seg fredag. Har pluggat matte och engelska hela kvällen, så nu tänker jag att jag är fri resten av helgen. Vill ni ha fler levnadstips så kan ni bara lämna en liten kommentar så ska jag dela med mig av mina livserfarenheter.
Jag är trött. Godnatt (JAG GILLAR ER LÄSARE!)

Avtryck:

fett fint! (berätta meeer!!! höhö)

2011-11-11

Sv: Ja det gör jag också. Så tråkigt när ingen klär ut sig ordentligt. Är det halloween så är det halloween!!! :D

2011-11-12

Jag har det inte!

2011-11-13



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback