Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre.

När jag var nere i Ulricehamn i helgen var en dag bokad till att träffa dessa underbara människor (+ att Linné‎a och Malin var också där, men var deso sämre på att hamna på bild.) Vi åt scones och hade bästa tiden i världen ungefär. Åh jag tycker om er så himla mycket allihopa.

Rubriklåt: Bara dårar rusar in - Håkan Hellström

Avtryck:

jag tycker om dig. och det var fint och jag tycker om allihopa så mycket.

2011-09-17

hur bra och fint som helst <3

2011-09-17

jag tycker om er så mycket att det nästan gör lite ont. lovar.

2011-09-18

Du verkar så himla härlig, jag älskar också rosetter. :)

2011-09-25

Så himla mysigt! Vill också ha scones och hemkokad sylt!

2011-09-27



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback