Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Sumpan ser man sedan dör man.

Hej, mitt namn är Oskar. Imorgon har jag tre saker på schemat.
1. Gå till skolan.
2. Se Håkan Hellström.
3. Åka till Ulricehamn.
Jag är otroligt pepp på Håkannnnnn och Ulricehamn för då får jag träffa alla mina fantastiska vänner som jag saknar.
Alltså, just nu håller jag på och packar (Okej det där är inte ens sant. Jag tog fram en väska för ungefär tre timmar sen. Sen dess har jag bakat, duschat, spelat gitarr och suttit vid datorn. Men det är tanken som räknas.) ner lite kläder och annat livsviktigt. Dagens dilemma är vad jag ska ha på mig imorgon på konserten, jag har så lite klääder. Typ.

Hoppas att ni har en fin torsdagskväll. TAGGA FREDAG!

Avtryck:

TAGGAAAAAA. fett najzzz

2011-09-08

Du tar efter alla mina dåliga egenskaper :(

2011-09-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback