Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Om 2 serier jag kollar på just nu:

How I Met Your Mother
Behöver jag ens berätta vad den här serien handlar om? Ted berättar för sina barn om hur han fann kärleken tillsammans med världens bästa vänner. Serien vore dock nada utan fantastiska Barney.
New Girl
Jess flyttar ifrån sin otrogna pojkvän och flyttar istället in med tre andra killar. Dessa killar är precis lika konstiga som Jess själv. Sjuk serie. Fantastisk serie.

Har ni någon bra tv-serie ni vill tipsa om? Jag är öppen och hjärtligt tacksam för alla förslag!

Avtryck:

Ojojoj vad bra serier. ÄLSKAR BARNEY BTW



Du borde se Big Bang Theory!!! The Middle är rolig också! SATC är ju en favorit btw. (Btw, orkar inte med min coolhet.)

2012-04-28

Doctor Who. Seriöst, den serien har förändrat hela mitt sätt att se på saker och ting. Fin är den, i alla fall. Eller ja, ingen kan säga att det är en seriös serie, för det händer så mycket tappade grejer hela tiden och effekterna är ofta helt fruktansvärda (i alla fall i avsnitten från 2005-2007, för att inte tala om den gamla serien, som gick mellan 1963-1994). Men när den är som bäst är den obeskrivligt fantastiskt underbar och Doktorn är löjligt cool. Jag gråter sällan till filmer och serier, men Doctor Who tenderar att förvandla mitt ansikte till ett vattenfall.



"All that pain and all that loneliness... and it just made him kind" <3



http://www.youtube.com/watch?v=d941hp6VKgw här är en lite mer actionspäckad förklaring av serien.

2012-04-28

Åh, jag måste kolla på new girl!

2012-04-28

How I met your mother är asnajs! New Girl har jag inte sett men man kanske borde se den?

2012-04-28

New Girl måste man se. Bara på grund av Zoey Dechanel. Sen är den fetbra också!

2012-04-28

Wiho! Har planerat att titta på New Girl, får se hur det blir. Annars tycker jag att du ska titta på The Big Bang Theory eller Mad Men!

2012-04-28

Åh, jag älskar New Girl!

Och jag försöker med vänner och jag tycker faktiskt den är bra trots de inspelade skratten...

2012-05-01

Greys anatomy och glee! <3

2012-05-02

Lost, du är inte människa förrän du sett den

2012-05-10



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback