Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Harry Potter-maraton.

Jag och Teemu åkte till Amanda där hennes vän Madde även befann sig för att kolla igenom alla Harry Potter-filmerna. Jag och Teemu var glada och snygga.
Vi åt väldigt mycket under de nitton timmar som filmerna rullade. Först ut var hemgjord pizza. Otroligt gott.
Efter det åt vi en massa dipp.
Alla filmerna tog alltså cirkus nittion timmar att kolla igenom. Vi började runt två på lördagen och sista filmen var slut runt halv tio på söndag morgon. Det var verkligen otroligt kul. Dock hade jag knappt sovit dygnet innan så jag var liiiiiite för trött.

Avtryck:

Bästa filmerna ;D

2012-02-05

Åh vad mysigt!

2012-02-05

Åh, så himlans kul! Jag måste göra det någon gång snart!!



Sv: På riktigt: jag tror inte att det finns någon som egentligen klarar av att läsa om något så hemskt som detta. Men folk har ju läst om andra världskriget och massa annat. Sättet som Suzanne Collins skildrar historien gör den läsvärt. Gör dig själv en tjänst och läs den.

2012-02-05

åh vad gott det ser ut!



mysiga bilder.

2012-02-06

Vad gott och mysigt!!

2012-02-06

så skojigt, :)

Dobby är såå söt <3

2012-02-06

Men va nitton timmar? Oj hur orkade ni? haha..

2012-02-08

Åh, nu blev jag också sugen på att titta igenom filmerna snart igen! Men somsagt, krävs en del godis och socker om man ska orka alla efter varandra ;)

2012-02-08

Det var väldigt längesen jag såg Harry Potter nu :o

2012-02-24



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback