Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I can see your face still shining through the window.

Min musiklärare sa idag att jag var cool som hela tiden hade en massa olika stilar. Men det är så det kan gå när man byter stil väldigt ofta och vägrar att slänga kläder. I vilket fall som helst så har jag fått jeansvästen av min farfar, och linnet är från H&M. Halsbandet hoppas jag att ni känner igen.

Idag börjar jag som tidigast (09.00) och slutar som senast (17.00). Det är nästan döden (dock en fin död) då jag sitter i sex timmar och enbart skriver och spelar in musik (nu låter mitt liv jättefancy och jag ba *är asduktig* men obsobs så är inte fallet). Askul, men man blir rejält utmattad. Efter det har jag elevrådsstyrelsemöte och efter det sånglektion. Livet är hårt. Hursomhelst är Daniel på väg hem nu och vi ska äta semlor och fira att..... det är helg. KRAM

Avtryck:

MEN HALLÅ, snyggaste killen i stan. Blev super avis nu, tror jag ska bli en kille bara så jag kan bära upp denna looken. SNYGGGGGGGG

2012-02-09

Men åh vad snygg jeansväst!!!!

2012-02-10

glad helg!

KRAM tillbaka ^w^

2012-02-10

Snygga bilder!

2012-02-10

Älskar halsbandet!! Tack för kommentaren btw :D

2012-02-10
Eva

Ah! halsbandet är köpt vart!? Ska jag ha ett måste jag väl hitta någon silversmed för man måste ju köpa utomlands ju...

2012-02-10

Okej det där var bland det snyggaste jag har sett. Jeansväst + du = <33333

Förresten så verkar din musiklärare vara en trevlig typ.

2012-02-10

Såå snygg! <3

Och det finns alltid något att fira 8)

2012-02-20

skitsnyggt!

2012-03-08

fint oskar!

2012-03-14



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback