Instagram Rosettpojkens illusioner. -

I never thought that losing you could ever hurt so bad.

Idag har varit en egentligen väldigt fin dag. Kom till skolan på morgonen då jag hade elevrådsmöte, där jag blev vald till sekreterare och presenterade Sveriges elevråd -SVEA, vilket alla närvarande tyckte att vi absolut skulle gå med i. Hade sedan musik där min grupp håller på att öva in Rosanna med Toto. Åkte med Teemu hem från skolan, kom hem och då hade Daniel bakat semlor. Det har inte heller varit tusen minusgrader, vilket jag bara ser som positivt. Nu vankas det Vänner.

Avtryck:

1. Du är så himla snygg.

2. Semlor är så himla gott.

3. Toto är så himla bra.

4. SVEA är lite bättre än allt annat.

2012-02-01

Jo, jag är egentligen slö när det gäller att städa..

Men det är mycket roligare att städa åt någon annan så att den blir glad än att städa till sig själv :) haha.



Låter som du haft en rätt så soft dag ändå.



Allt gott, lina :)

2012-02-01

svar Tack så jättemycket! :D

2012-02-01

Nej det har jag inte, de kanske är värda att testas :)Ha en fin dag!

2012-02-02

SV; Jaa jag gör precis så som man ska göra! :( Det har funkat att ha videos osv förut men inte nu helt plötsligt?! :(

2012-02-02

SV: Tack ska du ha!

2012-02-02



Önskar dig en trevlig kommande helg nu på denna soliga torsdags förmiddag :)

2012-02-02

Svart och svår..... hehehehe. Nejmen du är finfinfin.

2012-02-02

Vilken underbart fin blogg du har! När jag klickade runt såg jag verkligen att du lägger ned tid på den.. Du tar vackra bilder, har personliga namn på de olika funktionerna på bloggen, t.ex. "avtryck" på kommentarerna. Blir så himlans lycklig när jag ser sånt. Underbart fin och är avundsjuk på din bakgrund, Kram!

2012-02-02

du är så fiiiiiiin.

2012-02-02

svar: hihi tack så mycket!:'D

2012-02-02



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback