Instagram Rosettpojkens illusioner. -

Och jag som inte skulle köpa någonting.

Den här månaden tänkte jag att jag inte skulle köpa så mycket kläder, närmare bestämt ingenting alls. Men som vanligt så räckte det med att jag gick in i en butik så var jag i full gång. Jag kom hem med det här:
* Två par kalsonger och en scarf från H&M.
* En perfekt pariströja från Weekday. Längtar tills jag ska dit!
* En oversize mysskjorta från H&M.
* Sist mitt nya favoritplagg, en keps från Weekday. Jag kommer aldrig någonsin att ta av mig den här.

Avtryck:

Ball kepa!!!!

2012-02-11

så himla snyggt. du är snygg.

2012-02-11

Men åh. Vad du handlar en massa fint hela tiden.

2012-02-11

är det en riktig tatuering?

kind off awesome.... <3

2012-02-12

Kalsonger behövs, scarfen var billig, Pariströja är klart du måste ha, skjortan är underbar, och kepsen snygg, så bara nödvändiga köp! Plus att det väl var jag som köpte skjortan? ^^

2012-02-20

Är det en tatuering du har på handleden eller har du bara ritat? Vad betyder symbolen? Ser att du har den som halsband också :P

2012-03-19

LOL att du inte svarar på frågan om tatueringen. Jag förstår dig

2012-03-20



Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg



Trackback